Friday, April 17, 2009

New Thingy

Hi,

Well new thing in my life haha since Nadiah demam last week, dia demam kura kura. Demam teruk jugak laah ;D *ceh suka* Kesian dia demam, dia dah la kurus yang teramat sangat. Dah demam tak makan lagi kurus la dia. Tak macam kakak kakak dia hahaha alright people sht your mounth about that :p Dia demam rindu papa dia yang pergi Perth, Australia. Tak sampai 2 hari tak jumpa papa dia dah demam. Demam rindu papa dah okay sikit, tiba tiba bangun tengah malam buta tengok tv dengan mama. Tv show tu cerita pasal KURA KURA! Dah esok pagi nye, si budak kurus tu mintak Abang Is and Along g carik kura kura untuk dia. Elok pulak esok nya tu hari ahad, mada ada kedai banyak bukak. Abang Is and Along carik satu shah alam agak nye hahaha :p Tapi semua kedai tutup, mama call angah suruh dia carik kat Sunway Pyramid carik kat pet shop tu. Okayy lahh, kurang sikit lah demam kurus tuu dengar dah jumpa kura kura dia. haha Pada hari yang sama aku keluaar dengan Imaan Jimi Anim Burn and Azim celebrate birthday aku :D Thanks people :) Aku pergi Sunway Pyramid, aku yang g amik kura kura tu kat angaahh ;) Comel je anak aku dua ekor tu haha comel gilaa ;D Nama anak anak aku tu BILLY and NINI. Nini tu Nadiah punya, Billy tu aku yang punyaa haha :D So tu lah NEW THING yang aku ada haha saja berkongsi kegembiraan ;D Lateerr!


Listening - Bunyi Tv :)
Regards,
Tigha! (:

No comments: