Saturday, April 11, 2009

Kawan Sekolah.

Hi,

School, i know that no one like school! Tapi bila dah habis sekolah baru sedar sekolah tu seronok sebenarnye! Tempat kita jumpa kawan kawan kita! Lagi lagi classmate kita (: Untuk orang yang baik dengan classmate sendiri best lah. Saya baik dengan semua budak kelas saya. Saya rasa lah. Kepada yang saya kurang rapat tu sorry saya tak boleh nak tolong, mungkin awak tak boleh layan kerenah saya! Well saya rindu classmate saya sebab mereka sangat best, cool dan ceria :D *Cehh ayat aku tak boleh blah ;p* Tapi memang betol saya kata ni, dorang memang sangat ceria haha. Kalau cikgu marah pun, tak jadi marah dengan kerenah classmate kami ;) Tapi bila kena marah tu saya lah dulu. Sampai class je bising semua! Macam tak pernah jumpa haha padahal tiap tiap hari jumpa. Lawak la korang ni. Rindu nye semuaaaaaaaaa ;(

Kalau kat class kawan rapat saya Aini Qeela Lynda Ain! Kami rehat sama, gaduh pun sama, kutuk pun bersama, mengusyar orang pun bersama, bercerita bersama bak kata Qeela semua dah sama sama! :D Well selisih faham antara kita orang 5 orang! Tapi macam mana pun saya sayang mereka! Meraka lah tempat saya mengadu tiap tiap hari dulu. Tapi sekarang semua dah busy dengan hal masing masing! Aini, awak terus kan hidup dengan tiada nya abang satria yeh ;p Awak boleh je hidup tak de dia. Time amik spm boleh pulak lambat masuk class sebab luahan perasaan kan kan? Awak boleh je hidup tak ada dia. Ish bukan nya apa pun. Sekarang kau boleh je hidupp :) Qeela, awak tau saya sayang awak kan? Aini saya sayang awak jugak. Qeela time sekolah orang yang paling susah diajak keluar lepak bersama. Tapi sekarang haha dia la selalu busy keluar dengan kawan tempat kerja dia :) Memang busy memanjang lah minah ni sekarang! hahaha sorry qeela, aku tak kutuk tapi betol kan kan ? :D Linda si pembawa masalah hahaha elok elok boleh amik spm kat section 2, alih alih buat kat sekolah lama dia! hahaha Dia buat hal haha so dia kena pindah sekolah. Dan duduk balik dengan mak ayah dia, kat KL! Kat Shah Alam ni dia duduk dengan mak cik dia. Okay pape je laah. Tak penting en tu hahaha Yang penting skali, lepas linda pindah sekolah, saya dah takde sapa tempat untuk bercerita tentangg ermm RAHSIAA HAHA :D Ain ain ain, awak teruskan kebahagiaan awak dengan sha awak ye :) Saya sayang awak semua! :-*

Aripp, saya sayang awak sorang je doh! Tak ada orang lain lah hahahaha. *aku tau kau sayang aku gak :p* Kau la tercinta tersayang, haha kalah bf aku *kalau ada bf lahh ;D* Rindu gila nyanyi dengan awak dekat class sebelah, lagu apa tu nama dia alaaa lagu tuu wei sumpah hilang! Jap saya tanye qeela haha ehh tak payah dah ingat dah hahaha ;p AYAT AYAT CINTAAA ;)) Lawak doh kita, orang nak spm baca buku, kita dengar lagu nyanyi nyayi lagi haha gila lawak laah!

Well, lepas habis spm semua menghilang! Aqeela sorang je tahan kerja sebulan. Atlease dia sebulan la gak, saya igt saya paling teruk kerja 3 hari je, rupa rupa nya arep dah acap lagi teruk SEHARI JE! hahahaha lawak laa! Atiqah, classmate saya dari tingkatan satu. Dia tiap tiap tahun celebrate birthday saya dalam class. Walaupun tak ada hadiah tapi dia akan usaha buat sesuatu utk saya :) Like koyak buku sekolah tulis Happy Birthday! Macam macam dia buat utk saya! Tapi tahun ni, dia pergi PLKN saya sangat sedih takde dah orang nyanyi happy birthday untuk saya :( Nanti awak balik saya nak jumpa awak :) Saya rindu awaaaak!

Hmm rindu nya hidup saya yang dulu, sebelum sekrang!


Currently Listen - Kanye West ; Flashing Lights
Love,
Tigha! (:

No comments: